Toimitusehdot

Yleistä

Wens Corporation Finland Oy, y-tunnus:1608086-9, osoite:Koivukuja 14B 90230 OULU; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Jatkuvan tuotekehityksen takia pidämme oikeudet tuotemuutoksiin lähinnä laadultaan vastaaviin tai parempiin materiaaleihin. Viimeisin päivitys 6.9.2023 / Tuotteet ja tuotehinnat.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

ICE-, SOS Smart-, SOS ranneke-, Terveystieto-, Lemmikin terveystieto ja matkakorttituotteet ovat vuosihintaisia palvelintuotteita, jotka ovat voimassa määräaikaisena vuoden, tilatun palvelusisällön mukaan. Vuoden määräajan loppuessa on asiakkaallamme mahdollisuus toimitusehtojemme mukaan jatko tilata määräaikaa vuosi kerrallaan. Vuoden määräaika alkaa tilausvahvistuksemme lähetyksestä asiakkaalle (esimerkiksi 1.9.2023 tilaus päättyy 31.8.2024)

Kahta viikkoa ennen määräajan loppumista saa asiakkaamme sähköpostiinsa muistutuksen tästä ja jatkotilauslinkin. Jatkotilauksen liittyvät kysymykset yhteyslomakkeemme kautta tai asiakaspalvelumme +358405056067 arkisin 08:30 – 16:00 aikana.

Mikäli asiakkaamme ei jatkotilaa palvelua määräajassa mitätöidään asiakkaan tiedot palvelimeltamme (2) kahden viikon kuluessa määräajan umpeuduttua.

Määräajan aikana (esimerkiksi kortin katoaminen tai muu vastaava syy) voi asiakas aina mitätöidä tuotteensa omilla tunnuksillaan kirjaudu linkin kautta. Vuosihintaa ei palauteta asiakkaalle.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetetään kolme erillistä sähköpostia: tilausvahvistukset (Wens Corporation Finland Oy ja Visma Payment Oy) heti tilauksen jälkeen ja lähempänä tilauksesi toimitusta salasanasi aktivoimislinkin, missä pääset asettamaan tilillesi oman henkilökohtaisen salasanasi. Joten annathan sähköpostiosoitteesi ja muut *- merkityt  kohdat,  kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Riippuen erilaisista sähköpostien suojauksista voivat viestit joutua roskaposteihin, joten seuraa tilauksesi jälkeistä viestiliikennettä. ÄLÄ KIRJAA tietojasi tilaamaasi tuotteeseen ennen kuin olet saanut tuotteen kirjepostissa haltuusi. Tällä toimenpiteellä vältetään kirjaamasi tietojen mahdollinen tahaton siirtyminen (NFC lähiluettavuus) kolmannelle osapuolelle postilähetyksen aikana.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitamme tilauksesi käyttäen Posti Oyj palveluja /normaali kirjepostilähetys

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme markkina-alueelle Suomi ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen arviolta 5 arkipäivää. Kustomoitujen tuotteiden (työkortti) toimitusaika vahvistetaan erikseen asiakashyväksynnän jälkeen sähköpostiisi.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme ja palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

WENS CORPORATION FINLAND Oy /palautukset   Koivukuja 14B 90230 OULU

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: info@wens.fi  // puh nro +358 40 5056067 // aukioloajat arkisin 08:30 – 16:00

Vastuunrajoitus

Wens Corporation Finland Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys Suomen kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa Suomen laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).  

Sovittelun ratkaisemattomat asiat käsitellään Oulun käräjäoikeudessa.